Пілотування НУШ (5 клас) у СЗШ №7 м. Світловодська

Вчителям на допомогу

/Files/photogallery/nushfather.jpg

Оцінювання учнів

Рекомендації щодо проведення оцінювання сформованих характеристик навчальної діяльності та результатів навчання учнів, які здобувають освіту відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти, та заповнення Свідоцтва досягнень

Модельні програми

Перелік навчальної літератури для 5 класу
закладів загальної середньої освіти, які беруть участь в інноваційному освітньому проєкті всеукраїнського рівня за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти» у 2021/2022 навчальному році,
яким надано гриф «Схвалено для використання в освітньому процесі»
(станом на 30.12.2021)

Перелік навчальної літератури для 5 класу
закладів загальної середньої освіти, які беруть участь в інноваційному освітньому проєкті всеукраїнського рівня за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти» у 2021/2022 навчальному році,
яким надано гриф «Схвалено для використання в освітньому процесі»
(станом на 10.12.2021)

Про нові ролі і завдання вчителя в контексті сучасних змін, про основні підходи в освітньому процесі говорилося на параді майстер – класів вчителів , які викладають в НУШ
(пілотний проєкт 5 клас)

Вчителі поділилися думками:

- на які головні компоненти Концепції мають орієнтуватися вчителі – пілотники.

- новим змістом освіти, заснованим на формуванні компетентностей, потрібних для успішної самореалізації в суспільстві.

- орієнтацією на потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм.

- наскрізному процесі виховання, який формує цінності.

- педагогікою, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками.

- особливостями оцінювання навчальних досягнень учнів

Відбулася робота в групах із завданнями:

І група

Представити формулу НУШ.

- Новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей, потрібних для успішної самореалізації в суспільстві.

- Умотивований учитель, який має свободу творчості й розвивається професійно.

- Наскрізний процес виховання, який формує цінності.

- Децентралізація та ефективне управління, що надасть школі реальну автономію.

ІІ група

Інтеграція: тематичний і діяльнісний підхід

- форми інтеграції.

- тематичний і діяльнісний підходи.

ІІІ група

Формувальне та самоцінювання учнів.

- Види і форми формувального оцінювання

- Створення картки самооцінювання.

5 платформ для організації дистанційного навчання
https://buki.com.ua/news/5-platform-dlya-orhanizatsiyi-dystantsiynoho-navchannya/

Пілотні класи https://nus.org.ua/tags/249/

«Демократична школа». Тулбокс для вчителів (збірка вправ для розвитку громадянських компетентностей на різних предметах) - 690 вправ з 25 навчальних предметів
https://www.schools-for-democracy.org/onlain-resursy/toolbox

На допомогу вчителям «Якість освіти» НУШ 5-9 класи http://yakistosviti.com.ua/uk/SEREDNIA-SHKOLA

Дофамін для освіти
https://edutalks.nus.org.ua/

COVID-19: уроки для учнів 6-10 класів
https://nus.org.ua/covid19/

Уроки доброчесності
https://integrity.nus.org.ua/

Електронні посібники

Електронні посібники видавництва «Ранок»
https://www.ranok.com.ua/promo-piloti-nush-5-klas-334.html

Електронні посібники видавництва «Підручники і посібники»
https://pp-books.com.ua/dlia-vchiteliv-pilotnih-5-h-klasiv

Електронні посібники Українського освітянського видавничого центру «ОРІОН» https://www.orioncentr.com.ua/the-nus-5-9-forms/28-pilot-5-6-forms

Електронні посібники видавництва «Світич»
https://svitdovkola.org/pilot/5

Електронні посібники видавництва «Астон»
https://aston.te.ua/catalog/pilotuvannia-osvitnikh-materialiv/

Кiлькiсть переглядiв: 394