Науково-методична проблема школи:
Сучасне освітнє середовище як платформа
для надання якісних освітніх послуг у руслі
Нової Української Школи
Виховна тема школи:
Виховання особистості, орієнтованої
на найдосконаліші соціокультурні,
загальнолюдські та національні цінності
в умовах Нової Української Школи
Структура виховної роботи
КОНЦЕПЦІЯ ШКОЛИ ЖИТТЄТВОРЧОСТІ
Визначення дефініції
Життєтворчість - особлива форма життєвої практики особистості учня, яка пов’язана з розширенням уявлень не тільки про навколишній, а й про внутрішній світ людини та набувається через особистісно-зорієнтовану практику взаємодії із світом.
Провідна ідея концепції
Виховання самодостатньої життєво грамотної особистості, яка здатна реалізувати свої потенційні можливості за будь-яких умов і забезпечити продуктивність як власної життєдіяльності, так і середовища, в якому вона життєдіє.
Мета
Дати можливість учневі оволодіти важливими для людини XXI століття уміннями самопізнання, саморозвитку, самовдосконалення та самореалізації у шкільному віці шляхом запровадження інноваційних педагогічних технологій.
Принципи педагогіки життєтворчості
- Створення дітям ситуації життєвого успіху в усіх сферах шкільної життєдіяльності.
- Намагання відкрити учням позитивні перспективи їхнього життєвого шляху.
- Виявлення і розвиток у кожній дитині її індивідуальних здібностей і обдарувань.
- Використання складних ситуацій, проблем для розвитку життєвої компетентності учнів з орієнтацією на духовні цінності.
- Підтримка ініціативи школярів щодо подолання складних життєвих ситуацій.
- Посилення мотивації до самоосвіти та самовдосконалення особистості учня.
- Орієнтація на свободу вибору сфери діяльності учня.
- Розширення життєвого простору дітей за рахунок самоактуалізації особистості учня в різних сферах шкільної життєдіяльності.
Духовні складові життєвої компетентності учня
- якість життя особистості, її моральний аспект;
- рівень її внутрішньої та зовнішньої культури;
- етика взаємовідносин, глибина емоційного сприйняття естетичних почуттів.
2021-2022 навчальний рік
Інформаційні матеріали
про деякі питання організації виховного процесу у 2021/2022 н. р.
Аналіз виховної роботи за 2020-2021 н.р.
Річний план виховної роботи на 2021-2022 н.р.
Додаток до річного плану виховної роботи
Організаційно-методична робота
Графік проведення Тижнів безпеки життєдіяльності на 2021-2022 н.р.
Орієнтована тематика бесід з попередження дитячого травматизму на 2021-2022 н.р.