Методичний фестиваль у СЗШ №7

Провідні тенденції сучасного освітнього простору пов'язані з ідеєю створення умов для розвитку особистості. Кожен творчий педагог завжди шукає ті форми організації освітнього процесу, які є ефективними саме для тих дітей, із якими він працює сьогодні. Безперечно, цей пошук сприяє розробці, апробації та впровадженню у практику роботи інноваційних технологій, які і є складовою механізму, що носить назву «освітній процес».

З метою популяризації кращих педагогічних практик у СЗШ №7 відбувся методичний фестиваль «Мої творчі здобутки». Вчителі школи продемонстрували результати роботи над методичними питаннями, поділилися родзинками педагогічного досвіду, презентували технології, які сприяють втіленню в освітній простір інноваційних ідей, а саме:

- технологію формування творчої особистості поширюють серед здобувачів освіти вчителі філологічних дисциплін: російської мови - Колесник Анжеліка Леонідівна, української мови та літератури Усик Ірина Василівна, Коваленко Таїсія Григорівна, Якобчук Юлія Кирилівна;

- елементи технології «STEM», візуалізацію навчального матеріалу за допомогою скрайбінг-технології, генерування QR-кодів практикує у професійній діяльності вчитель української мови та літератури Гула Людмила Анатоліївна;

- технологію критичного мислення, зокрема, прийом «Кубик Блума» та пантбук, застосовує під час освітнього процесу вчитель зарубіжної літератури, російської мови Суркова Людмила Василівна;

- методичний прийом візуалізації навчального матеріалу «кроссенс» та меми як сучасний освітній тренд застосовує вчитель зарубіжної літератури, української мови та літератури Тригубенко Олена Миколаївна;

- технології «STEM» та «Кейс», елементи НУШ, експеримент з новими способами кодування невеликих обсягів інформації через створення QR-кодів, інтегроване навчання впроваджують учителі: біології, природознавства Лало Галина Володимирівна та математики Щербатко Тамара Володимирівна;

- до інтерактивного навчання заохочує учнів учитель хімії Троян Олена Олександрівна;

- технологію формування творчої особистості використовує вчитель географії Губеладзе Наталія Миколаївна;

- особистісно-орієнтоване навчання практикує вчитель географії, предмета «Захист Вітчизни» Губеладзе Тарієл Омарович;

- інтегроване навчання застосовує в освітньому процесі вчитель біології, екології, хімії Лещенко Надія Павлівна;

- розвивальному навчанню приділяє увагу вчитель історії Михно Василь Карпович;

- інноваційні технології, зокрема використання флеш-карт, запроваджують учителі географії, основ здоров’я Бабенко Олена Іванівна та історії, правознавства Миташоп Тетяна Сергіївна;

- проєктну діяльність, методи «Скрайбінг» та «Сторітелінг», створення ментальних карт практикують учителі англійської мови: Шмакова Лілія Адамівна, Лазаревич Олена Григорівна, Малина Вікторія Григорівна, Третяченко Катерина Олександрівна, Єднєва Марія Мурадівна;

- технологію критичного мислення використовують учителі початкової школи Марченко Ірина Геннадіївна та Семішко Лариса Іванівна; інноваційну технологію «лепбук» – Шевченко Ірина Миколаївна; ігрові технології - Гореленко Віра Володимирівна, Тарасова Світлана Вікторівна, Батва Світлана Олександрівна; технологію «створення ситуації успіху» - Пісаревських Ірина Андріївна; ІКТ- Бабенко Лілія Михайлівна та Говорун Юлія Віталіївна; метод проєктів практикує Лютова Оксана В’ячеславівна; технологію розвитку навички читання - Михайленко Світлана Борисівна; квест-технології – Маліцька Альона Миколаївна; технологію «Казкотерапія» - Домбровська Наталія Василівна. Крім того, вчителі початкової школи запроваджують технології співробітництва, розробки модельних програм, інтерактивні та здоров’язбережувальні технології;

- SMART- технології впроваджують учителі музичного мистецтва Аблаєва Світлана Миколаївна та Білик Олена Миколаївна;

- використання поєктних технологій практикують учителі трудового навчання Лисенко Світлана Михайлівна та Бондарчук Оксана Станіславівна;

- технологію «Кросфіт» (колове тренування) використовують учителі фізичної культури Петронюк Олександр Миколайович та Чорний Олександр Сергійович;

- інтерактивні технології навчання практикують під час освітнього процесу вчитель інформатики Ткаченко Марина Василівна та математики – Сорокопуд Таїсія Вікторівна;

- елементи програмування впроваджує вчитель інформатики Кирилюк Оксана Юріївна. Крім того, вчителька є шкільним координатором Міжнародного конкурсу з усного рахунку «Прангліміне», який проводиться в освітньому онлайн середовищі «Міксіке».

Творчий підхід до співпраці зі здобувачами освіти через запровадження сучасних мультимедійних комп’ютерних програм та телекомунікаційних технологій показав учитель фізики Малько Віктор Васильович.

Методичним порадником з досвіду роботи щодо створення тестів з математики поділилася вчитель Яременко Любов Григорівна.

Успішну роботу з обдарованими та здібними учнями презентувала вчитель інформатики Попова Людмила Миколаївна, яка має переможців ІVетапу Всеукраїнської предметної олімпіади, є учасником методичного коучингу з теми «Шляхи підвищення ефективності сучасного уроку» та членом журі ІІІ етапу олімпіади з інформатики.

Метою проведення методичного фестивалю стало виявлення та поширення сучасних інноваційних технологій роботи педагогів, популяризація кращих педагогічних ідей, презентація творчого підходу до реалізації методичних питань. Саме такі заходи спонукають учителя до роботи над підвищенням свого фахового рівня, збагачують колектив закладу освіти сучасними педагогічними знахідками.

Адміністрація СЗШ №7

Кiлькiсть переглядiв: 307