Нова українська школа – простір освітніх можливостей

Учитель – це людина, на якій тримається реформа. Без неї чи нього будь-які зміни будуть неможливими, тому один з головних принципів НУШ – умотивований учитель. Щоб навчати по-новому, вчитель повинен отримати свободу дій – обирати навчальні матеріали, імпровізувати та експериментувати.

Моделюванню навчально-виховної роботи в ІІ циклі (базовій загальній середній освіті) було присвячене засідання педагогічної ради в СЗШ №7. У НУШ застосовується інтегрований підхід до організації освітнього процесу. Він передбачає інтеграцію змісту та видів діяльності різних освітніх галузей навколо тем природничого та соціокультурного змісту. Саме інтегрований та діяльнісний підходи до навчання показали освітянські команди.

Алгоритм складання ментальних карт, розвиток ключових компетентностей, формування здібностей до самоосвітньої і командної роботи запропонували філологи. Модель навчання «Перевернутий клас» показало ШМО вчителів математики, інформатики, фізики. Дослідження, пошук, проектну діяльність презентували члени ШМО суспільно-природничих дисциплін. А ігрові та творчі стратегії розкрили присутнім учителі трудового навчання, фізичної культури та естетичних дисциплін.

Злагодженістю і креативністю підходу до організації навчально-виховного процесу в умовах НУШ педагоги школи довели, що покоління Z спонукає вчителя забути знайомий усім підхід до навчання, коли учні повинні слухняно сидіти за партами та уважно слухати. Настав час взаємодіяти і бути готовим працювати по-новому!

Адміністрація СЗШ №7


Галерея "Педрада 16.12.2019р."

Кiлькiсть переглядiв: 554