Навчання як шлях до професійного самовдосконалення педагога

Сучасні тенденції перетворень в освіті визначають необхідність створення в шкільному середовищі умов, які забезпечують усебічний розвиток особистості кожного учасника навчально-виховного процесу, мотивацію його на самокеровану індивідуальну й колективну діяльність. Щоб цей процес був якісним, слід практикувати в управлінській діяльності таку модель методичної роботи, яка допоможе вчителеві ствердитися на шляху постійного навчання та досягти високих результатів у педагогічній справі.

18 грудня 2017 року в СЗШ № 7 відбулося засідання педагогічної ради з питання «Спрямованість викладання на розвиток обдарувань учнів через інтеграцію в сучасному освітньому середовищі школи». Із засадничими ідеями Закону «Про освіту» познайомила присутніх директор школи Колесник А.Л. Особливості оновлених програм для загальноосвітніх навчальних закладів у світлі Концепції «Нової української школи» розкрила вчитель математики Яременко Л.Г. Діяльнісний та інтеграційний підходи до організації навчання в початковій школі згідно нових Державних стандартів продемонстрували вчителі початкових класів Марченко І.Г. та Шевченко І.М.

Суть педагогічної культури як складової сучасного процесу розвитку освіти презентувала заступник директора з навчально-виховної Гула Л.А. Із сучасними освітніми технологіями познайомила учасників засідання заступник директора з навчально-виховної роботи Щербатко Т.В.

Педагогічні працівники школи продемонструвати лайфхаки запровадження сучасних освітніх технологій у навчально-виховний процес. ШМО вчителів математики, інформатики, фізики – показали практичний підхід до використання в навчально-виховному процесі STEM – технології; ШМО вчителів природничо-суспільних дисциплін - Кейс – технології; вчителі української мови та літератури - технологію «Сторітелінг»; вчителі зарубіжної літератури, російської мови - технологію «Квест»; вчителі англійської мови - скрайбінг – технологію; ШМО вчителів естетичних дисциплін, трудового навчання, фізичної культури - SMАRT – технологію.

Питання, які розглядалися на засідання педагогічної ради, моделювання ситуацій освітнього середовища сприяли діяльнісному підходу до вирішення завдань, які стоять перед сучасним учителем.

Адміністрація СЗШ № 7


Галерея "Навчання як шлях до професійного самовдосконалення педагога 2017"

Кiлькiсть переглядiв: 31