Семінар директорів "Профільна освіта – основа сучасного освітнього простору"

Пріоритетним завданням закладу нового типу є забезпечення реалізації принципу особистісного навчання в умовах сучасного освітнього простору. Досить актуальним в цьому ракурсі залишається питання створення в школі умов для профільної освіти, яка спрямована на розвиток в учнів навичок самостійної науково-практичної, дослідницько-пошукової діяльності, розвитку їхніх інтелектуальних, творчих, моральних, фізичних, соціальних якостей, прагнення до саморозвитку та самоосвіти.

З метою поширення досвіду роботи щодо запровадження профільної освіти в закладах міста на базі СЗШ №7 15 квітня відбувся семінар директорів шкіл, ініційований методичним кабінетом управління освіти, з питання «Управлінські засади створення мережі профільних класів». Творчими здобутками педагогічного колективу з питання профілізації поділилася з присутніми директор СЗШ №7 Колесник А.Л. Анжеліка Леонідівна звернула увагу на етапи запровадження саме такого навчання, яке, до речі, було започатковане в школі ще з 2003 року, та розповіла про результативність роботи педагогічного колективу в цьому напрямку.

В практичні частині семінару гості мали змогу спостерігати, як здійснюється в закладі допрофільне навчання школярів, переглянувши спецкурси «Основи споживчих знань», 5-Б клас, учитель Губеладзе Н.М., «Креслення», 8-А клас, учитель Лисенко С.М., «Вчимося бути громадянами», 8-В клас, учитель Скопич С.А. Не залишив байдужими присутніх проект учнів 8-А класу під керівництвом учителя історії Пархоменко Г.А. «Місто, якого немає». Ця презентація стала яскравим прикладом пошуково-дослідницької роботи, яка традиційно здійснюється в школі.

Семінар директорів шкіл міста відбувся напередодні Світлого Воскресіння Христова, а тому учасникам заходу було запропоновано взяти участь у майстер-класі з яскравою назвою «А над світом Писанка красується», який підготували вчителі початкових класів Михайленко С.Б., Марченко І.Г., Шевченко І.М., та виготовити власноруч писанки з використанням техніки «Квілінг».

Слід зазначити, що такі методичні заходи сприяють поширенню серед освітян перспективного педагогічного досвіду, є стимулом для самовдосконалення та самореалізації, слугують яскравим прикладом ділового партнерства.

/Files/images/novini/DSC00809.JPG/Files/images/novini/DSC00869.JPG/Files/images/novini/DSC00841.JPG/Files/images/novini/DSC00836.JPG/Files/images/novini/DSC00812 (1).JPG/Files/images/novini/DSC00878.JPG/Files/images/novini/DSC00875.JPG/Files/images/novini/DSC00876.JPG/Files/images/novini/DSC00879.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 235