ПРАВИЛА ТА ПОРАДИ НАВЧАННЯ ТА СПІЛКУВАННЯ ПІД ЧАС ЗАНЯТЬ У ZOOM-КОНФЕРЕНЦІЇ:
Як працювати й поводитися в Zoom: поради для учнів та вчителів
• Інформація щодо онлайн уроків Zoom розміщується на платформі дистанційного навчання (Google Classroom ) чи у вайбері;
• Кожен учень працює на платформах дистанційного навчання під власним іменем та прізвищем;
• До початку уроку приготуйте все необхідне, перевірте роботу мікрофона та камери;
• Не запізнюйтеся на онлайн- урок Zoom (дається 5 хвилин на реєстрацію, запізнення заважає учителю проводити урок, а дітям слухати, тому організатор конференції через 7-10 хвилин відключить реєстрацію)
• Під час уроку тримайте увімкненою камеру ( ввімкненні камери – це питання безпеки всіх присутніх на уроці);
• Мікрофон вмикайте тоді, коли говорите;
• Користуйтесь чатом (пишіть запитання, власну думку, що стосується тільки уроку);
• Користуйтеся функцією «піднятої руки».
• Дотримуйтеся правил поведінки, етики спілкування.
• Якщо не вдалося взяти участь в конференції, інформуйте про це вчителя в особистому чаті та виконайте завдання самостійно.
Пересилати покликання на конференцію стороннім особам ЗАБОРОНЕНО!
ЗАПАМ`ЯТАЙТЕ ЦІ ПРАВИЛА І ДОТРИМУЙТЕСЬ ЇХ!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
В Україні запустили електронну освітню платформу
Графік доступу дітей до школи
Графік відвідування їдальні учнями 1-4 класів
Трансляція уроків по телебаченню
28 квітня стартують онлайн-уроки на карантині для 1-4 класів (розклад)
Розклад уроків (4 тиждень) проєкту “Всеукраїнська школа онлайн” 5-11 класи
Дистанційне навчання
на період карантину
з 13.03.2020 р. по 11.05.2020 р.
Завантажити завдання на період карантину з 13.03.2020 р. по 11.05.2020 р.
16.03.2020 р. Завдання для початкових класів (1-4)
16.03.2020 р. Завдання для 5-11 класів
______________________________________________________________________
За 13.03.2020 рік
Клас | Предмет | Вчитель | Тема | Домашнє завдання |
1-А | ЯДС | Михайленко С.Б. | Транспорт моєї місцевості.Дослідже-ння транспорту рідної місцевості. | |
Фізкультура | Михайленко С.Б. | Стрибки через перешкоди висотою до 50см поштовхом однією та двома ногами. | ||
Укр. мова | Михайленко С.Б. | Опрацювання тексту «Буду пекарем».Списування з друкованого. | ||
Маліцька А.М. | Опрацювання тексту «Буду пекарем».Списування з друкованого. | |||
Рос. мова | Михайленко С.Б. | Час.Доба. | ||
1-Б | ЯДС | Батва С.О. | Транспорт моєї місцевості.Дослідже-ння транспорту рідної місцевості. | |
Англійська мова | Шмакова Л.А. | Моє тіло | Вивчити та прописати букви Oo, Pp. Вивчити слова feet,fingers,toes,tooth | |
Музичне мистецтво | Білик О.М. | Краса весни | ||
Укр.мова | Батва С.О. | Опрацювання тексту «Буду пекарем».Списування з друкованого. | ||
1-В | ЯДС | Гореленко В.В. | Транспорт моєї місцевості.Дослідже-ння транспорту рідної місцевості. | |
Укр.мова | Гореленко В.В. | Опрацювання тексту «Буду пекарем».Списування з друкованого. | ||
Англійський | Шмакова Л.А. | Моє тіло | Вивчити та прописати букви Oo,Pp. Вивчити слова feet,fingers,toes,tooth | |
Рос. мова | Гореленко В.В. | Моя країна – Україна. | ||
2-А | Укр.мова | Бабенко Л.М. | Дієслова – антоніми. Т.Шевченко «Зацвіла в долині червона калина», «Попрощалось ясне сонце». | |
Пісаревських І.А. | Дієслова – антоніми. Т.Шевченко «Зацвіла в долині червона калина», «Попрощалось ясне сонце». | |||
ЯДС | Бабенко Л.М. | Як формувати в собі корисні звички. Виготовлення календаря передбачень. | ||
Образотворче мистецтво | Бабенко Л.М. | Казка у театрі і кіно. Порівняння зображення хвиль у різних видах мистецтва. Зображення моря. | ||
Англійський | Третяченко К.О. | Module 6. Моє місто. Повторення. С.75 впр.1повторювати слова, 1-6 слово прописати в зошиті по рядочку. Дивитись відео за посиланням. https://youtu.be/EfD2k9beP-4 | ||
Єднєва М.М. | Module 6. Моє місто. Повторення. С.75 впр.1повторювати слова, 1-6 слово прописати в зошиті по рядочку. Дивитись відео за посиланням. https://youtu.be/EfD2k9beP-4 | |||
Музичне мистецтво | Білик О.М. | Казка у театрі і кіно.Мюзикл. | ||
2-Б | Укр.мова | Пісаревських І.А. | Дієслова – антоніми. Т.Шевченко «Зацвіла в долині червона калина», «Попрощалось ясне сонце». | |
Бабенко Л.М. | Дієслова – антоніми. Т.Шевченко «Зацвіла в долині червона калина», «Попрощалось ясне сонце». | |||
ЯДС | Пісаревських І.А. | 1.Як формувати в собі корисні звички. Виготовлення календаря передбачень. 2.Як формувати у собі корисні звички? | ||
Англійський | Третяченко К.О. | Module 6. Моє місто. Повторення. С.75 впр.1повторювати слова, 1-6 слово прописати в зошиті по рядочку. Дивитись відео за посиланням. https://youtu.be/EfD2k9beP-4 | ||
Єднєва М.М. | Module 6. Моє місто. Повторення. С.75 впр.1повторювати слова, 1-6 слово прописати в зошиті по рядочку. Дивитись відео за посиланням. https://youtu.be/EfD2k9beP-4 | |||
Фізична культура | Маліцька А.М. | Організаційні вправи. ЗРВ. Перекати в групування. Ведення м“яча. | ||
2-В | Укр.мова | Тарасова С.В. | Дієслова – антоніми. Т.Шевченко «Зацвіла в долині червона калина», «Попрощалось ясне сонце». | |
Мізіна Н.І. | Дієслова – антоніми. Т.Шевченко «Зацвіла в долині червона калина», «Попрощалось ясне сонце». | |||
ЯДС | Тарасова С.В. | 1.Пригода 4.Важливе та дрібниці. 2.Чому слід дотримуватись обіцянок? Виготовлення календаря передбачень. | ||
Фізична культура | Яніна Л.О. | Орг.вправи. Різновиди ходьби та бігу.ЗРВ.Упор лежачи на передпліччях. Розвиток сили. Розвиток гнучкості. | ||
Англійський | Третяченко К.О. | Module 6. Моє місто. Повторення. С.75 впр.1повторювати слова, 1-6 слово прописати в зошиті по рядочку. Дивитись відео за посиланням. https://youtu.be/EfD2k9beP-4 | ||
Єднєва М.М. | Module 6. Моє місто. Повторення. С.75 впр.1повторювати слова, 1-6 слово прописати в зошиті по рядочку. Дивитись відео за посиланням. https://youtu.be/EfD2k9beP-4 | |||
3-А | Укр.мова | Шевченко І.М. | Розрізнення часових форм дієслів. | Мовне дослідження «Які дії називають слова» (ст..52-53) |
Марченко І.Г. | Розрізнення часових форм дієслів. | Мовне дослідження «Які дії називають слова» (ст..52-53) | ||
ЯДС | Шевченко І.М. | Шевченко – художник. | Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=LmokAQTuQ1U | |
Математика | Шевченко І.М. | Повторення і закріплення вивченого з теми «Множення і ділення круглих чисел. Частини» | ||
Інформатика | Ткаченко М.В. Кирилюк О.Ю. | Цифрові пристрої у сучасному світі | ||
Образ.мист | Шевченко І.М. | Натюрморт як жанр образотворчого мистецтва. «Натюрморт за уявою» | ||
3-Б | ЯДС | Марченко І.Г. | Шевченко – художник. | Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=LmokAQTuQ1U |
Укр.мова | Марченко І.Г. Шевченко І.М. | Розрізнення часових форм дієслів. | Мовне дослідження «Які дії називають слова» (ст..52-53) | |
Інформатика | Ткаченко М.В. Кирилюк О.Ю. | Цифрові пристрої у сучасному світі | ||
Математика | Марченко І.Г. | Повторення і закріплення вивченого з теми «Множення і ділення круглих чисел. Частини» | ||
Образ.мист | Марченко І.Г. | Натюрморт як жанр образотворчого мистецтва. «Натюрморт за уявою» | ||
3 - В | Фізична культура | Домбровська Н.В. | Організовуючі та загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Передачі м’яча двома руками від грудей. Ведення м’яча. Естафети | |
Математика | Домбровська Н.В. | Додавання трицифрових чисел способом округлення. Віднімання трицифрових чисел способом округлення. Розв’язування задач, що містять буквені дані. | с.112, № 720, №721 | |
Англійська мова | Малина В.Г, | Чим ми вчора займалися . | Впр.1,2 стор.104-105 (читати , перекладати ) | |
Літературне читання | Домбровська Н.В. | Смішне і повчальне – поряд. О.Буцень «Наше відкриття». | С.117-120. Читати і переказувати. | |
Я у світі | Домбровська Н.В. | Україна - незалежна демократична держава. Символи держави:Герб, Прапор, Гімн,їх значення. Громадяни України. | С.93-107. Читати. | |
3 - Г | Укр.мова | Говорун Ю.В. | Рід іменників: чоловічий,жіночий, середній. Розвиток мовлення. Твір про своє враження від свята. | С.129,впр.307. Вивчити правило с.128 |
Літературне читання | Говорун Ю.В. | Вступ до розділу. Т.Шевченко « Не цурайтесь того слова». Тяжко – важко в світі жити сироті без роду. | С.130-135 . Читати | |
Математика | Говорун Ю.В. | Додавання трицифрових чисел способом округлення.. Розв’язування задач, що містять буквені дані. | с.112, № 720, №721 | |
Англійський | Малина В.Г, | Чим ми вчора займалися . | Впр.1,2 стор.104-105 (читати , перекладати ) | |
Музичне мистецтво | Білик О.М. | Симфонічний розвиток музики | ||
4-А | Укр.мова | Лютова О.В. Мізіна Н.І. | Повторення вивченого про дієслово. Роль дієслів у реченні.. Дієслова-синоніми, антоніми; пряме і переносне значення. | с. 137, впр.269 (1, 2 завд.), с.134-135. правила |
Літ.читання | Лютова О.В. | Особливості п’єси-казки, як жанру. Будова п’єси. Н.Шейко-Медведєва «Лисиця, шо впала з неба» | с. 123-133, чит., перек. | |
Обра.мист. | Бондарчук О.С. | Художні традиції рідного краю. Композиція «Український рушничок» | ||
Фізична культура | Лютова О.В. | Підготовчі та загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Естафети. | ||
Інформатика | Ткаченко М.В. Кирилюк О.Ю. | Цикли: повторення задану кількість разів | ||
4 - Б | Укр.мова | Семішко Л.І | Побудова речень з однорідними присудками | Впр.278 |
Мізіна Н.І. | Побудова речень з однорідними присудками | Впр.278 | ||
Літер читання | Семішко Л.І. | Особливості п’єси-казки, як жанру. Будова п’єси. Н.Шейко-Медведєва «Лисиця, шо впала з неба» | с. 123-133, чит. в особах | |
Англійський | Малина В.Г. | Вулиця на якій я живу. | Впр1,2стор.112,вивчити слова,Впр.3 стор.113читати, перекладати | |
ШмаковаЛ. А. | Вулиця на якій я живу | Впр1,2стор.112,вивчити слова,Впр.3 стор.113читати, перекладати | ||
Осн. Здоровя | Семішко М.І. | Безпека школяра. Правила поведінки під час масових заходів. | С.99- 104 | |
Образотворче мистецтво | Бондарчук О. С. | Художні традиції рідного краю. Композиція «Український рушничок» |
Клас | Предмет | Вчитель | Тема | Домашнє завдання |
5-А | Укр.мова | Усик І.В. | Види речень за метою висловлювання, емоційним забарвленням: окличні й неокличні. | § 40, впр.428 (1,5,8,9 речення), с.428 |
Малювання | Бондарчук О.С | Ознайомлення з властивостями паперу.Створення святкової листівки | Виготовити святкову листівку. | |
Англійський | Лазаревич О.Г. | Твій улюблений місяць. Сезонні зміни погоди. | Впр.4(пис) стор.178;впр.8(усно)стор.179 | |
Математика | Сорокопуд Т.В. | Додавання і віднімання десяткових дробів | Вик № 1279(3),1289 | |
Фізичне виховання | Чорний О.С. | Футбол. Комплекс ЗРВ. Жонглювання м’яча. | Опрацювати тему через відеоматеріал | |
5-Б | Математика | Щербатко Т.В. | Множення десяткових дробів. Властивості множення. Окремі випадки множення десяткових дробів. | Опрацювати, виконати: «Мій клас»: Множення десяткових дробів.(розділ III, пункт 4) |
Англійський | Малина В.Г. | Мій літній відпочинок. Що я робив у вільний час. Прийменники часу .The Past Simple . | Впр.1,2 стор.160(письмово) Впр.5.стор.1619письмово ) | |
Рос. Мова | Суркова Л.В. | Числівник як частина мови. Використання числівників | С.199 теорія, упр.219 | |
Фізкультура | Чорний О.С. | Футбол.Комплекс ЗРВ. Повторення ведення м’яча різними способами. | Опрацювати тему через відеоматеріал | |
Основи здоров’я | Бабенко О.І. | Спілкування з однолітками.Стосунки між хлопцями й дівчатами.Протидія виявам агресіі і насилля в учнівському середовищі. | Письмово у робочому зошиті: Що відчуває дитина, яку дражнять однокласники? 2.Як зарадити цьому? | |
5-В | Малювання | Бондарчук О.С. | Ознайомлення з властивостями паперу.Створення святкової листівки | Виготовити святкову листівку. |
Укр.літер | Гула Л.А. | Екзотика старовинних українських замків. Проблематика твору. Образ Наталочки Руснак. | Читати пригодницьку повість Зірки Мензатюк «Таємниця козацької шаблі», виконати тест за посиланням: https://onlinetestpad.com/ua/test/210555-5-klas-zirka-menzatyuk-taemnicya-kozackoi-shabli | |
Англійський | Лазаревич О.Г. | Твій улюблений місяць. Сезонні зміни погоди | Впр.4(пис) стор.178;впр.8(усно)стор.179 | |
Шмакова Л.А. | Твій улюблений місяць. Сезонні зміни погоди | Впр.4(пис) стор.178;впр.8(усно)стор.179 | ||
Математика | Сорокопуд Т.В. | Додавання і віднімання десяткових дробів | Вик.№1279(3),1289 | |
Фіз-ра | Чорний О.С. | Футбол. Комплекс ЗРВ. Жонглювання м’яча. | Опрацювати тему через відеоматеріал | |
6-А | Укр.літер | Гула Л.А. | Пригодницький захоплюючий сюжет, мрія і дійсність у пригодницькій повісті для дітей. Смішне, комічне, романтичне в повісті | Читати повість Всеволода Нестайка «Тореодори з Васюківки». Виконати тест за посиланням https://learningapps.org/watch?v=pr712umqt16 |
Музика | Білик О.М. | Етюд у музиці. | Стор. 140 – 143( читати) | |
Основи здоровя | Бабенко О.І. | Запобігання ескалаціі конфліктів.Пр.р.№ 18 | §20,скласти правила»Як залагодити ескалаціі конфлікту | |
Математика | Яременко Л.Г | Множення раціональних чисел | Пар.43, №№1162, 1166 | |
Інформатика | Попова Л.М. | Програмування процесів з повторенням і розгалуженням | №3 с.99 виконати | |
Ткаченко М.В. | Програмування процесів з повторенням і розгалуженням | №3 с.99 виконати | ||
Біологія | Лещенко Н.П. | Хвощі, плауни відео-урок | Опрац. §40, завд.на с.181 усно. *3,Повідомлення «Квітка папороті» | |
6-Б | Математика | Яременко Л.Г | Множення раціональних чисел | Пар.43, №№1162, 1166 |
Рос.мова | Колесник А.Л. | Полная и краткая форма прилагательных Видеоурок: https://znaika.ru/catalog/5-klass/russian/Prilagatelnye-polnye-i-kratkie.-Pravopisanie-kratkikh-prilagatelnykh-s-osnovoy-na-shipyaschuyu.html | По три прилагательных кратких с основой на шипящий | |
Зар.літ | Тригубенко О. М. | Світ дитинства в оповіданні Г. Сенкевича «Янко-музикант» | Коротко познайомитися з біографією митця (Вікіпедія); прочитати оповідання онлайн | |
Інформатика | Ткаченко М.В. | Програмування процесів з повторенням і розгалуженням | №3 с.99 виконати | |
Праця | Лисенко С.М | Виготовлення пелюсток | Виготовити пелюсточки квітки | |
Праця | Лисенко С.М. | Виготовлення серединки квітів у техніці плетіння з бісеру | Виготовити серединку квітки (різні схеми плетіння квітів з бісеру. Handmadebase.com.snowdroips-of- beards-th | |
6-В | Укр.мова | Усик І.В. | Написання не з прикметниками | §47, правила на с.150, впр.393, с.150 |
Рос.мова | Колесник А.Л. | Полная и краткая форма прилагательных. Видеоурок: https://znaika.ru/catalog/5-klass/russian/Prilagatelnye-polnye-i-kratkie.-Pravopisanie-kratkikh-prilagatelnykh-s-osnovoy-na-shipyaschuyu.html | По три прилагательных кратких с основой на шипящий | |
Праця | Лисенко С.М. | Виготовлення пелюсток | Виготовити пелюсточки квітки | |
Праця | Лисенко С.М. | Виготовлення серединки квітів у техніці плетіння з бісеру | Виготовити серединку квітки (різні схеми плетіння квітів з бісеру. Handmadebase.com.snowdroips-of- beards-th) | |
Зар.літ | Суркова Л.В. | Г.Бічер-Стоу «Хатина дядька Тома». Ідеїдоброти, поваги до людини в романі | Прочитати р.І-ІІІ, виписати імена героїв, дати характеристику | |
Географія | ||||
7-А | Укр.мова | Гула Л.А. | Узагальнення з теми «Дієприслівник» | Опрацювати матеріал онлайн, виконати для перевірки тестові завдання за посиланням:https://promovu.in.ua/adverbial-participle/ |
Англійський | Лазаревич О.Г. | Кіно і театр. Мій улюблений фільм | Впр.1,2(усно)стор.138-139 впр.7(пис0 стор.139, Vocabulary box стор.139 | |
Фізкультура | Петронюк О.М. | Баскетбол. Повторити техніку передачі і ловіння м’яча почергово. Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово. | Опрацювати тему через відеоматеріал | |
Геометрія | Яременко Л.Г | Зовнішній кут трикутника | Пар.18, №№439,446 | |
Інформатика | Ткаченко М.В. | Розробка діалогових програм | ||
Зар.літ | Суркова Л.В. | Е.По «Золотий жук». Особливості будови твору, її художнє значення | Скласти сюжетний ланцюжок повісті(ланцюжок подій) | |
7-Б | Рос. мова | Колесник А.Л. | Деепричастие как особая форма глагола. https://www.youtube.com/watch?v=HvoxORxRrLo | По два примера с деепричастиями |
Суркова Л.В. | Деепричастний оборот | С.197, упр.231(ІІ) | ||
Укр. мова | Гула Л.А. | Узагальнення з теми «Дієприслівник» | Опрацювати матеріал онлайн, виконати для перевірки тестові завдання за посиланням: https://promovu.in.ua/adverbial-participle/ | |
Англ.мова | Лазаревич О.Г. | Кіно і театр. Мій улюблений фільм | Впр.1,2(усно)стор.138-139 впр.7(пис0 стор.139, Vocabulary box стор.139 | |
Шмакова Л.А. | Кіно і театр. Мій улюблений фільм | Впр.1,2(усно)стор.138-139 впр.7(пис0 стор.139, Vocabulary box стор.139 | ||
Геометрія | Яременко Л.Г | Зовнішній кут трикутника | Пар.18, №№439,446 | |
Фізкультура | Петронюк О.М. | Баскетбол. Повторити техніку передачі і ловіння м’яча почергово. Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово. | Опрацювати тему через відеоматеріал | |
7-В | Укр.мова | Усик І.В. | Розряди прислівників | §32,правила на с.121, впр.329 (ІІ завдання) с.122 |
Фіз.вих. | Петронюк О.М. | Баскетбол. Повторити техніку передачі і ловіння м’яча почергово. Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово. | Опрацювати тему через відеоматеріал | |
Геометрія | Щербатко Т.В. | Прямокутні трикутники. Ознаки рівності прямокутних трикутників. | Опрацювати: https://www.youtube.com/watch?v=gy5Gaa8GJ-8 | |
Рос.мова | Суркова Л.В. | Деепричастний оборот | С.197, упр.231(ІІ) | |
Англ.мова | Малина В. Г. | Мій улюблений фільм . | Впр.5,6.7стор118-119 (письмово) | |
8 - А | Основи здоровя | Бабенко О.І. | Кримінальна відповідальність.Стоп булінг. | §21,мал.1-2,ст.101(письм. відп.)»Моделюй…» |
Зарубіжна | Тригубенко О. М. | М. де Сервантес «Дон Кіхот». Особливості сюжету і композиції. Конфлікт високих прагнень та дійсності | С.183 вивчити словник «пародія»; с.185-190 читати уривки з роману | |
Біологія | Лало Г.В. | Створення міні-проєктів за вибором з теми «Опорно-рухова система людини» | §-33, 34- читати | |
Фізкультура | Петронюк О.М. | Баскетбол. Накривання і блокування м’яча при боротьбі за м’яч, що відскочив від щита. Асинхронне ведення м’яча без зорового контролю. | Опрацювати тему через відеоматеріал | |
Укр.мова | Коваленко Т.Г. | Вставні слова | Вправа 390,вивчити правило | |
Мистецтво | Аблаєва С.М. | Бароко і рококо в українському мистецтві | Параграф 22. Стор.171 -177( опрацювати) | |
Геометрія | Сорокопуд Т.В. | Перпендикуляр і похила, їх властивості. | Опрацювати параграф 19, вик. № 689,698,704 | |
8 - Б | Зарубіжна | Тригубенко О. М. | М. де Сервантес «Дон Кіхот». Особливості сюжету і композиції. Конфлікт високих прагнень та дійсності | С.183 вивчити словник «пародія»; с.185-190 читати уривки з роману |
Укр.мова | Усик І.В. | Складання діалогу з використанням вставних слів (словосполучень, речень). | С.220, впр.391 | |
Фізкультура | Чорний О.С. | Футбол. Комплекс ЗРВ. Жонглювання м’яча. | Опрацювати тему через відеоматеріал | |
Біологія | Лало Г.В. | Створення міні-проєктів за вибором з теми «Опорно-рухова система людини» | §-33, 34- читати | |
Основи здоровя | Бабенко О.І. | Кримінальна відповідальність.Стоп булінг | §21,мал.1-2,ст.101(письм. відп.)»Моделюй…» | |
9-А | Укр.мова | Коваленко Т.Г. | Вставні слова | Вправа 390,вивчити правило |
Укр.літер | Коваленко Т.Г. | Поема «Сон» | Знати зміст поеми «Сон».Характеристика образів | |
Хімія | Лещенко Н.П. | Поняття про полімери на прикладі поліетилену. Застосування поліетилену. 9 клас полімери відео-урок | Опрац. §23, №179 на с.134, *№181 | |
Геометрія | Сорокопуд Т.В. | Поворот. Паралельне перенесення.Рівність фігур. | Опрац. Параграф 21, викон. №956, 960,963 | |
Право | Миташоп Т.С. | Адміністративна відповідальність неповнолітніх. | Читати пар.25, вивч. Визначення с.165-166, усно вирішити задачі с. 167-168 | |
9 - Б | Праця | Бондарчук О.С. | Стилі в одязі. | Опрац.підручник 9кл.параграф № 13. |
Лисенко С.М. | Технологічний процес виготовлення виробу. | Опрацювати параграф №6 виготовити зразок панчішної в’язки 10 х10 | ||
Хімія | Лещенко Н.П. | Поняття про полімери на прикладі поліетилену. Застосування поліетилену. 9 клас полімери відео-урок | Опрац. §23, №179 на с.134 *№181 | |
Право | Миташоп Т.С. | Адміністративна відповідальність неповнолітніх. | Читати пар.25, вивч. Визначення с.165-166, усно вирішити задачі с. 167-168 | |
Фізкультура | Чорний О.С. | Футбол .Комплекс ЗРВ.Історія виникнення гри.Правила гри. | Опрацювати тему через відеоматеріал | |
Біологія | Лало Г.В. | Еволюція людини. Етапи еволюції людини. | Опрацювати §-44, рубрика «Поміркуйте» та «Ключові терміни та поняття» | |
10-А | Укр.мова | Коваленко Т.Г. | Уживання великої літери | Вправа 5,стор.115,повторити вивчені правила |
Укр .літератур | Коваленко Т.Г. | Новела «Камінний хрест» | Знати зміст новели «Камінний хрест»Характеристика образів | |
Географія | Бабенко О.І. | Пр.р.№19 Порівняння асортименту продукціі експортуорієнтованих виробництв обробноі промисловості краін Пд.Америки та Пд.Сх. Азіі | §78-79,Пр.р.№19 Виконати | |
Географія | Бабенко О.І. | Дослідження | Номенклаткра Пд.Америка | |
Історія України (профіль) | Миташоп Т.С. | Форсована індустріалізація | Опрацювати пар. 41-42 с. 171-179. Дивитися відео в вайбер | |
Всесвітня історія (профіль) | Миташоп Т.С. | Причини, характер періодизація Другої світової війни. | Опрацювати пар. 41-42, п.1, с. 161-162. Дивитися відео в вайбер | |
Біологія | Лало Г.В. | Біологічні антимутаційні механізми. Захист геному людини від шкідливих мутагенних впливів. | Опрацювати §-46, стор. 182. Опрацювати §-47, стор. 187 рубрика «Самостійна робота з таблицею» | |
Укр.мова | Усик І.В. | Правопис префіксів | §35-36, с.109 опрацювати, впр.7 (завдання А), с.112 | |
Громадянська освіта | Миташоп Т.С. | Маніпулятивний вплив медіа | Опрацювати с. 110-113 | |
11-А | Історія всесвітня (профіль) | Миташоп Т.С. | Науково-технічна революція | Опрацювати §-30-31 с. 207-212 |
Інформатика | Кирилюк О.Ю | 1. Проектування та вестка. 2.Адаптивна верстка | ||
Геометрія | Яременко Л.Г. | Повторення. Коло. Круг та їх елементи | Тема 35. Завдання ЗНО | |
Біологія та екологія | Лещенко Н. П. | Сучасні екологічні проблеми в світі та в Україні | Опрац. §39, усно завд. На с.136 усно *Обрати один з видів забруднення і підготувати презентацію на 8-10 слайдів про цей вид забр. В Україні. | |
Зарубіжна | Тригубенко О. М. | Дж. Оруелл «Скотоферма». Образ головного героя та його динаміка | Скласти анкету літературного героя (табличка) | |
Захист Вітчизни | Губеладзе Т.О. | Виконання вправи стрільби з автоматичної зброї | § 49 опрацювати |
Сторінка для учнів
Онлайн-вікторини до Тижня сприяння здоровому способу життя "Без здоров'я немає щастя"
Здоров'я - найцінніший скарб
"Здоров'я і хвороба"
Що корисно для здоров'я?
ВСТУП - 2020