Місячник екологічного виховання
З метою формування досвіду навчально-пізнавальної і практичної природоохоронної діяльності учнів, підвищення екологічної та морально-етичної свідомості в ставленні до природи, з 1.04 по 30.04 в СЗШ №7 проходив щорічний екологічний місячник.
Пріоритетними напрямами діяльності були: екологічна освіта та виховання, пропаганда участі в природоохоронних акціях. захист природи засобами мистецтва, суспільно-корисна праця та зв'язок з життям, взаємозв'язок навчальної і позакласної роботи, використання прикладів позитивного ставлення до природи дорослих і дітей, формування знань про взаємозв'язок і взаємини природних компонентів. вироблення правильної поведінки в природі – екологічної культури.
ПЛАН
проведення
Місячника екологічного виховання
1. Виставка STEM-проектів на тему “Земля – планета сонячної системи”, 5-ті класи (Лало Г.В.).
2. Виставка колажів “Людина і природа-єдине ціле”. 5-ті класи (Лало Г.В.).
3. Workshop “Як правильно сортувати сміття”, 10-А клас (Лало Г.В.).
4. Стіннівка “Сторінками Червоної книги України. Зникаючі види”. 8-А клас (Лало Г.В.).
4. Підготовка учнями 11-А класу есе “Екологічний побут моєї родини”. Виставка порад для кожної родини (Лещенко Н.П.).
5. Захист міні-проектів “Екологія тварин”, 7-А, 7-В класи (Лещенко Н.П.).
6. Змагання по відгадуванню екологічних загадок, 3-ті класи (Лещенко Н.П.).
7. Виставка “Хімічні виробництва Світловодщини ”, 10-А клас (Троян О.О.).
8. Хімія і екологія, 9-В клас (постер) (Троян О.О.).
9. Агітбригада “Хімія-Екологія” (рейд по початковій школі) (Троян О.О.).
10. Урок-суд “Генетично модифіковані організми”, 9-А клас (Лещенко Н.П.).
11. Конкурс малюнків (молодші класи) “Збережи природу” (Лещенко Н.П.).
12. Марафон еколистівок, 10-А клас (Лало Г.В.).
13. Підготока і участь учнів 8 класів до Всеукраїнского конкурсу екологічних агітбригад (Лало Г.В.,Губеладзе Т.О.).
14. Екологічне віче (перегляд презентацій, фільмів), 8-9 класи (Бабенко О.І.).
15. Екологічна вікторина “Природолюби”, 5-6 класи (Бабенко О.І.).
16. Екологічна вікторина для допитливих, 8 клас (Бабенко О.І.).
17. Фотовиставка «Глобальні проблеми людства», 10 клас ( Губеладзе Н.М.).
18. Конкурс малюнків на тему «Збережемо Землю для наступних поколінь», 6-7 класи (Губеладзе Н.М.).
19. Інформаційний вісник «Цікавинки природи», 7-А клас (Губеладзе Н.М.).
20. Участь у акції «Майбутнє лісу в твоїх руках», шкільне лісництво «Паросток» (Губеладзе Т.О.).
21. Створення саморобок для повторного використання пластику на тему «Друге життя пластику», 6 класи (Бабенко О.І).
Проектуючи екологічну діяльність, педагогами враховано реальні можливості учнів та їх резерви, продумано сумісну творчу роботу учня і вчителя. В практичній діяльності втілено новітні досягнення педагогічної науки і практики: корекційно-розвивальні, інформаційно-комунікативні, здоров’язберігаючі технології, проектну методику.
Екологічне виховання є значним потенціалом для соціалізації особистості, формування системи цінностей, навичок, орієнтованих на життєво-практичну діяльність. Заходи дали змогу учням відчути причетність до екологічних справ глобального масштабу на нашій планеті; вчили рости небайдужими, розумно задовольняти власні потреби, не зашкоджуючи довкіллю, розвивали бажання власноруч допомагати природі, користуватися практичними порадами задля її збереження.
Організована цілеспрямована робота переконує учнів у потребі правильно діяти, дає задоволення кінцевим результатом, відчуття причетності до вирішення екологічних проблем, готує до самостійного життя у злагоді з природою.
Голова ШМО суспільно-природничих дисциплін
Лало Г.В.
Галерея "Екологічного виховання в СЗШ № 7"