Традиції школи


Всекраїнська українознавча гра "Соняшник"

Підсумки Всеукраїнської українознавчої гри "Соняшник"


«Слово – діло велике…», - писав Лев Толстой. Саме воно і є тим чинником, який зав’язує потоком інформації минуле із сьогоденням. У ньому, як у дзеркалі, відбивається екологія етносу, його культура, побут і звичаї. Усвідомлення себе як людини здійснюється через мову, адже таким способом дитина входить в суспільство, підключається до колективного розуму.

Переслідуючи мету збереження рідної мови, долучення до кращих зразків української та світової культури в СЗШ №7 відбулася декада вчителів філологічних дисциплін під гаслом «Доторкнись до вічного – збагатися духовно!». Цьогоріч до уваги вчителів та учнів було запропоновано єдиний урок «Мій Шевченко» та усний журнал «Шевченкові слова добра й любові, як слово батьківське в душі ми збережем», присвячені річниці від дня народження Великого Кобзаря. Діти мали змогу познайомитися з творчістю Лесі Українки через позакласний захід «Заквітчана вічність у слові», взяти участь у конкурсі есе «Моя улюблена поезія» та виставці кращих малюнків, присвячених творчості Тараса Шевченка. Гарне, образне влучне рідне слово долинуло до учнів «мовним листопадом», а вправне застосування вчителями сучасних форм і методів навчання школярі мали змогу спостерігати під час відкритих уроків.

Неперевершеним колоритом здивувала присутніх «Блинная ярмарка», в якій взяли участь учні 5-11 класів. Цей захід дав можливість глядачам і учасникам не тільки насолодитися різноманітністю смажених млинців, а й перевірити свої знання з усної народної творчості.

Традиційно школярі 2-11 класів беруть участь у Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник». 4 березня випробувати свої сили з мови, літератури, історії, народознавства взялися більше ста учнів.

Загалом, заходи, проведені в рамках декади, сприяли збагаченню духовності особистості, розвитку культури мовлення та культури мислення школярів, засіяли в серця підростаючого покоління ідеї того, що грамотність, багатство мовлення – це, перш за все, вияв поваги до людини.

Заступник директора з НВР Гула Л.А.



Міжнародний день рідної мови

/Files/images/155081122711.jpg

Яскраво та змістовно пройшли в СЗШ №7 заходи, присвячені Міжнародному дню рідної мови.

Увазі учасникам освітнього процесу було запропоновано наступне:

- дотепні меми від митців слова;

- усний журнал «Міжнародний день рідної мови»;

- квест «Відшукай вислови про мову»;

- виставка поетичних рядків про рідне слово;

- інформаційний бліц про походження свята та відзначення його в Україні;

- творча акція «Зроби комплімент рідній мові!».

Цікавим елементом стала рубрика «Говори красиво!», під час якої учні мали змогу підвищити свою культуру мовлення.

Упродовж уроків школярі 1-11класів мали змогу переглянути відеоролики, які розкривають неперевершені особливості нашої мови, створювали сенкани, моделювали міні- STEM проєкти, пов’язані з цією датою, брали участь у вікторинах, працювали з хмарами тегів.

Феєричним став флешмоб, проведений з учнями початкових класів, під час якого було утворено слово «мова».

Адміністрація

Галерея "День рідної мови 2020"

Методичний фестиваль «Мої творчі здобутки».

Провідні тенденції сучасного освітнього простору пов'язані з ідеєю створення умов для розвитку особистості. Кожен творчий педагог завжди шукає ті форми організації освітнього процесу, які є ефективними саме для тих дітей, із якими він працює сьогодні. Безперечно, цей пошук сприяє розробці, апробації та впровадженню у практику роботи інноваційних технологій, які і є складовою механізму, що носить назву «освітній процес».

З метою популяризації кращих педагогічних практик у СЗШ №7 відбувся методичний фестиваль «Мої творчі здобутки». Вчителі школи продемонстрували результати роботи над методичними питаннями, поділилися родзинками педагогічного досвіду, презентували технології, які сприяють втіленню в освітній простір інноваційних ідей, а саме:- технологію формування творчої особистості поширюють серед здобувачів освіти вчителі філологічних дисциплін: російської мови - Колесник Анжеліка Леонідівна, української мови та літератури Усик Ірина Василівна, Коваленко Таїсія Григорівна, Якобчук Юлія Кирилівна;

- елементи технології «STEM», візуалізацію навчального матеріалу за допомогою скрайбінг-технології, генерування QR-кодів практикує у професійній діяльності вчитель української мови та літератури Гула Людмила Анатоліївна;

- технологію критичного мислення, зокрема, прийом «Кубик Блума» та пантбук, застосовує під час освітнього процесу вчитель зарубіжної літератури, російської мови Суркова Людмила Василівна;

- методичний прийом візуалізації навчального матеріалу «кроссенс» та меми як сучасний освітній тренд застосовує вчитель зарубіжної літератури, української мови та літератури Тригубенко Олена Миколаївна.

/Files/images/20200128_100939.jpg/Files/images/20200128_100951.jpg

Адміністрація

Під час методичної декади філологи школи презентували родзинки своєї діяльності

Урок російської мови з використання ІКТ проводить Колесник А.Л.

/Files/images/P1010045.JPG

Інноваційні методи навчання на уроці української літератури демонструє Гула Л.А.
/Files/images/P1010043.JPG

З таїною слова Лесі Українки знайомить Усик І.В.

/Files/images/P1010018.JPG


У світ Кобзаревого слова запрошує Якобчук Ю.К.
/Files/images/P1010011.JPG



"Блинною ярмаркой", організованою Тригубенко О.М., закінчилася декада
/Files/images/P1010081.JPG

/Files/images/P1010064.JPG



Лауреати літературних премій

Нобелівська премія

Державна премія ім.Т.Г. Шевченка

Букерівська премія



План проведення Дня української писемності

День української писемності й мови

9 листопада проводився День української писемності та мови.

У рамках Дня відбулися заходи:
- оформлено динамічний стенд «Мова і писемність у цікавих фактах»;
- проведено інформаційну п’ятихвилинку про печерського святого Нестора Літописця;
- проведено усний журнал «Культура мовлення»;
- оформлено виставку «Від ієрогліфа до книги»;
- підібрано літературу з теми «Відкрий, о рідна моя мово, свої скарбниці золоті!» в шкільній бібліотеці;
- презентовано матеріал з теми «Фразеологічні візерунки»;
- проведено орфоепічний диктант «Перевір себе»;
- організовано мовний діалог «Вічна магія слова»;
- проведено лінгвістичну ігротеку.


З досвіду роботи вчителів - філологів

Педагогічний портрет учителя Тригубенко О.М.

Розробка уроку вчителя Усик І.В.

З досвіду роботи вчителя Гулої Л.А.

З досвіду роботи вчителя Коваленко Т.Г.

Кiлькiсть переглядiв: 821