Тиждень присвячений В.О. Сухомлинському

23.09. 20р розпочався тиждень початкових класів. Тиждень присвячений В.О.Сухомлинському.

Перші класи розпочали тиждень читанням творів В. Сухомлинського і годиною спілкування «Школа добрих вчинків»

Вже стало доброю традицією проводити педагогічні читання на яких розглядаються питання щодо активного втілення в життя передових ідей В.О.Сухомлинського. Семішко Л. І провела засідання ШМО- читаємо Сухомлинського «Серце віддаю дітям».

Мізіна Н.І. поділилась своїми спогадами про знайомство з родиною В.О. Сухомлинського. Адже вся її педагогічна діяльність - це творчість, впровадження досвіду великого педагога. Її подарунок нам, учителям, зібрання праць В. Сухомлинського в п'яти томах.

Гореленко В. В. продовжила традицію педагогічних читань. "Серце віддаю дітям"- книга, яка не перестає дивувати, навчати, творити....

Вихователь ГПД 2 -х, 3-х класів Коробкіна Т. В. разом з дітьми читали казки В.Сухомлинського. Відвідали бібліотеку, подивились виставку книг.

24.09. Михайленко С. Б., Тарасова С. В., Мізіна Н.І провели урок- мандрівку, урок – подорож осінніми казками В. Сухомлинського. Обговорювали і інсценізували казки « Що найтяжче журавлям», «Лисиця і Миша», Їжачок».


Галерея "Тиждень присвячений В.О.Сухомлинському"

Керівник ШМО вчителів початових класів СЗШ№7 - Семішко Л.І.


Уроки «Під голубим небом»

Відомий педагог В.О.Сухомлинський вважав, що саме в природі вічне джерело дитячого розуму. Саме тому багато вчителів використовують у своїй практиці надзвичайно цікавий елемент системи естетичного виховання та досвід видатного педагога – уроки «Під голубим небом».

Цікаві, різноманітні уроки мислення серед природи пройшли в рамках тижня вчителів початкових класів, присвяченого В.О.Сухомлинському в нашій школі. Вміло спрямовуючи увагу дітей, вчителі вчили спостерігати, мислити.

І результатом таких уроків є творчі роботи учнів, адже через казку, фантазію, гру, через неповторну дитячу творчість – несхибний шлях до серця дитини, як стверджував В.О.Сухомлинський.

У 1-А класі пройшов урок «Берізка під нашим вікном», у 1-Б – «Осінь така мила, осінь така чарівна...», у 1-В «Таємниці шкільного подвір'я». Діти спостерігали, милувалися, рухалися, разом складали казки. Уроки любові до природи було продовжено в класі, коли вчителі запропонували дітям намалювати те, що їм сподобалось, і розповісти казку батькам. В цих малюнках злився реальний світ з казковими образами, йшов процес мислення і формування почуттів. А розказана вдома казка на довше залишиться в пам’яті.

У 2-А класі учні складали казки за уявою "Як подорожує краплинка". У 2-Б класі пройшов урок мислення «Жовтий лист під ноги пада». Учні 2-В класу під час уроку "Мандрівка дубового листочка" знайомилися з деревами рідного краю, символами України, досліджували зміни в природі восени. Зокрема, звернули увагу на дуби. Спостерігали за плодами дуба - жолудями. І складали казку про пригоди дубового листочка.

Учні 3-А і 3-Б класів на уроці мислення, досліджували бабине літо, плели павутинку, дізналися більше про павучків, складали діалог «зустріч павучків», складали казкові історії про павучка. Учні 3-В класу під час уроку мислення "Осінь на шкільному подвір'ї" складали казку про осінь, розповідали казки В.О.Сухомлинського, складали діалог берізки і горобини.

У 4-А класі пройшов урок мислення « Вересневі дивинки», у 4-Б класі - "Осінні пригоди на шкільному подвір'ї", у 4-В класі – «Сонце - джерело життя на Землі». Спостерігали за деревами на шкільному подвір’ї, помічали незвичне у звичайному. За цей час діти встигли порухатися, погрітися на сонечку, посидіти на шовковій траві, погладити стовбур горобинки, розглянути небесну блакить і білі хмаринки. Спостерігали за впливом сонця на рослини, дізналися цікаві факти про Сонце, грали в гру «Сонечко» та «Австралійський дощ». Складали казки «Вересневі дивинки», «Горобинка і пташки», «Сонечко та кульбабка».

Казка, оповідання чи вірш, народжені під час цих уроків, показують, що діти несвідомо починають відчувати себе частиною природи, а навколишній світ сприйматимуть, як живий, близький, рідний і прекрасний.


Галерея "Уроки «Під голубим небом»"

Керівник ШМО вчителів початових класів СЗШ№7 - Семішко Л.І.


28.09 в день народження В. Сухомлинського вчителі Шевченко І.М. і Марченко І. Г разом з учнями 4-А і 4-Б класу продовжили знайомство з життєвим і творчим шляхом педагога через Glogster — онлайн конструктор інтерактивних плакатів «Казки В.Сухомлинського», збірки казок В.О.Сухомлинського. Виготовили постер «Сухомлинський В.О.»

Вихователь ГПД Грицик Н.М. провела виховну годину: "Школа казок В. Сухомлинського". Мета якої познайомити учнів з біографією та творами В. Сухомлинського, розвивати спостережливість, допитливість, вміння давати оцінку вчинкам героїв оповідань, виховувати доброту, чуйність, любов до рідних та близьких людей, любов до природи, гордість за українську літературну спадщину. Вихователь познайомила учнів з біографією В. Сухомлинського. Запросила дітей до класної міні - бібліотеки щоб переглянути виставку творів письменника. Читали твори: " Скільки ж ранків я проспав?", "Горбатенька дівчинка".

Діти працювали з оповіданням на свіжому повітрі "Яблуко в осінньому саду"(читали, працювали над даним твором та малювали малюнки). Під час даної виховної години, діти мали змогу познайомитися з біографією великого українського письменника, професора та вчителя - В. Сухомлинського. Прочитати його казки та оповідання, навчитися давати оцінку вчинкам героїв, даних творів, а також працювати на природі в межах групи. Творчо проявили свої вміння, під час малювання малюнків до прочитаних казок.

29 вересня Домбровська Н.В. зі своїми учнями підготували для 2 та 3 класів усний журнал "Казка в гості завітала", присвячений життю та творчості В.О.Сухомлинського. Діти згадали біографію відомого педагога, відгадували до якої казки ілюстрації, подивилися інсценізацію казки "Сьома дочка".

Цього року вчителі Бабенко Л. М. і Пісаревських І. А. разом зі своїми учнями 3 - А та 3 – Б класів здійснили віртуальну подорож до музею Сухомлинського у Павлиші. Діти розширили знання про життєвий та творчий шлях педагога. Прочитали казки «Школи під голубим небом». Показали лялькову виставу за мотивами казок Сухомлинського.

На згадку про подорож діти виготовили маленькі сердечка, які символізують серце педагога, віддане дітям.

30 вересня, в рамках заходів приурочених до тижня пам'яті В.О.Сухомлинського для учнів 4-Б класу була проведена розважально-інтелектуальна командна гра – квест «The Fallen Leaves QR-quest» вчителем англійської мови Єднєвою М.М.

Метю заходу: було розширювати світогляд школярів, пригадати вислови відомого письменника, та відчути себе у просторі єднання з природою виконуючи різні англомовні завдання.

Зацікавлювати учнів до вивчення англійської мови у різних формах роботи, виховувати почуття відповідальності, взаємоповаги та співпраці. Учні 4-го класу показали свої знання, ерудованість , мобільність та кмітливість.

Вчитель початкових класів Маліцька А.М. спільно з учнями 2-А, 3-Б та 5-Б класів відзняли серію фоторобіт «Казки Василя Олександровича Сухомлинського в кадрі». При такому підході до спадщини видатного педагога та письменника учням відкривається казковий світ в світлі нових девайсів.

Гореленко В.В. провела урок ЯДС. Добро у творах В. О. Сухомлинського. Дослідження. Мета. Читання, обговорення, інсценізація, дослідження добрих слів, вчинків, ситуацій в творах великого педагога.

Семішко Л. І. зробила виставку малюнків до творів В.Сухомлинського і веб-мікс. Навчаємось у В. Сухомлинського. Вчитель – діти – батьки (читання, обговорення в колі сім' ї, творча майстерня за творами В. Сухомлинського)


Галерея "Тиждень присвячений В.О.Сухомлинському частина 2"

Керівник ШМО вчителів початових класів СЗШ№7 - Семішко Л.І.


ПредметНазва заходуКлас, рікВчительВкладення
1








Декада, присвячена річниці від дня народження В.О. Сухомлинського

1-4 класиВчителі початкових класівПрезентація "Актуальність ідей В.О.Сухомлинського сьогодні - завтра"
2




Літературне читанняУрок позакласного читання "Цікаві та повчальні історії. В.Сухомлинський "Мені захотілося додому""2 класМарченко І.ГПрезентація "В.Сухомлинський. Мені захотілося додому"
3



Літературне читанняУрок позакласного читання. Авторські казки. Анжела Бровченко "Як заєць шубку міняв"2 класМарченко І.Г.
4




Виховна годинаВсі добрі люди-одна сім’я. Зустріч з поетесою рідного краю Н. М. Майстренко1клас Гореленко В.В.Фотоматеріали. Зустріч з поетом.
5Використання спадщини В.О.СухомлинськогоМізіна Н.І.
6Усний журнал "Бути доброю людиною"3 класГоворун Ю.В.
7Математика

Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. Вправи на додавання і віднімання числа 2.1 класГореленко В.В.
8Літературне читання

Урок позакласного читання "Людина починається з добра (за творами В.О.Сухомлинського)"3 класБатва С.О.Презентація до уроку.
Фотоматеріали.
9Виховна година

Бесіда-гра "Нема друга - шукай, знайшов - бережи"2 класТарасова С.В.Мультфільм "Казка про дружбу"
10Літературне читання

Урок позакласного читання. У світі літературної казки. Юрій Ярмиш "Музична історія".3 класМарченко І.Г.Презентація до уроку
11Природознавство

Як рослини пристосувались до різних умов життя.3 класШевченко І.М.Презентація до уроку
Фотоматеріали
12Літературне читанняУрок позакласного читання "Хай світом править доброта"2 класШевченко І.М.Презентація до уроку
13МатематикаСкладання таблиці множення числа 8. Розв'язування задач на дві і три дії.2 класПісаревських І.А.Презентація до уроку
14МатематикаВправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій3 класМарченко І.Г.Презентація до уроку
15МатематикаМноження багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями.4 класСемішко Л.І.Презентація до уроку
16Виховний західУ світі математики1 класМихайленко С.Б.
17Виховний західМатематичний турнір3 класШевченко І.М.
18Виховний західМатематична подорож1 класБатва С.О.
19Виховний західМатематичний КВК1 класГореленко В.В.
20Виховний західМатематичний турнір2 класЯніна Л.О., Тарасова С.В.
21Виховний західПодорож країною "Математика"3 класКозенко В.В.
22Виховний західМатематичний переполох4 класЛютова О.В.
23Виховний західМатематичний аукціон4 класГоворун Ю.В.
24Літературне читанняМіфи - дитинство світу. Введення у новий розділ. Єгипетські міфи "Створення світу"4 класМарченко І.Г.Презентація до уроку

Методичний тиждень, присвячений 100-річчю від дня народження В.О Сухомлинського

З метою вшанування пам’яті, педагогічної праці В.О. Сухомлинського, дослідження і творчості його ідей розвитку, формування, виховання дитини, що сприятиме пошуку ефективних моделей компетентнісно спрямованої освіти «Нової української школи», в початковій школі з 24.09.18 по 28.09.18 пройшов методичний тиждень, присвячений 100 -річчю від дня народження В. О. Сухомлинського.

Розпочався тиждень засіданням ШМО вчителів початкових класів Педагогічним вернісажем, під час якого був проведений круглий стіл – засідання «Школи творчого зростання» по темі «В. О. Сухомлинський в моїй педагогічній діяльності» (з досвіду роботи), переглядом фільму «Василь Сухомлинський». В практичній частині «Забута українська школа В.О. Сухомлинського» було проведене «уявне інтерв’ю з легендарним педагогом».

Учасниками вернісажу були всі вчителі початкової школи. Заняття провели заступник директора з НВР Мізіна Н. І., керівник «Школи творчого зростання» Гореленко В. В., керівник ШМО Семішко Л. І.

Уроки мислення серед природи мають велике пізнавальне, навчальне та виховне значення. Вони сприяють розумовому, мовленнєвому, духовному, розвитку молодших школярів, вихованню в них ціннісного ставлення до природи. Діти вчаться розуміти її, любити її, починають дивитися на неї іншими очима, стають активними її захисниками.

25.09 пройшли уроки мислення в природі. Для них вчителі підібрали цікаві теми: « Хто листочки фарбує », « Всі стеблини, всі рослини починається з рослини », « Осінь щедра, осінь золотава », « Вересневі дивинки», «Жовтий лист під ноги пада», «У гості до вербички», « Казка про осінній листочок», «Складання казки про каштанчик». Під час уроків діти спостерігали за об’єктами природи, фантазували, складали казочки.

Вчителі 1 –х класів Бабенко Л. М., Пісаревських І. А., Тарасова С. В. на уроці «Я досліджую світ» провели екскурсію на шкільне подвір’я, досліджували рукотворні і природні тіла за допомогою органів чуття. « Хто тут живе? Що тут живе?», годину спілкування «Казки під голубим небом».

26.09. вчителі 4 – х класів Батва С. О., Гореленко В. В. , Михайленко С. Б. провели казковий калейдоскоп за творами В. Сухомлинського (виховна година). Була здійснена подорож у казкову країну, яку створив великий Учитель. Школярі інсценізували казки. Вони перевтілились в улюблених героїв: Зайця, Сонечко, Жука, Солов’я. Гра маленьких акторів у творі «Ледача подушка» викликала велике задоволення.

Семішко Л. І. і Батва С. О. провели уроки позакласного читання на тему «Школа добрих вчинків». «Добро творити на землі людині лиш дано». Доброта, чуйність, милосердя пронизує всі твори В. Сухомлинського. Ці почуття були провідною темою уроків позакласного читання.

Вчителі 3-х класів 27.09. Лютова О. В., Семішко Л. І. провели урок – реквієм «В. Сухомлинський. Людина. Учитель. Солдат.» Показали що, В. Сухомлинський – людина , по - справжньому закохана у свою професію, педагог за покликанням,він сприяв прагненню школярів удосконалювати себе, стати справжнім громадянином України.

Лютова О. В. провела урок розвитку мовлення «Осінь зачаровує красою».

Твори В. Сухомлинського люблять читати учні початкової школи. Казочки - це маленькі сценки життя. В рамках фестивалю «Вересневі самоцвіти» учні

4 –Б класу разом з вчителем Гореленко В. В. зустрілися з режисером дитячого лялькового театру «Дивосвіт» Салабутіною М.Р. Був проведений майстер-клас акторської майстерності. Діти відчули атмосферу справжнього театру.

І закінчився тиждень виставкою дитячих робіт за творами В.О. Сухомлинського та карнавалом казкових героїв. Семішко Л. І. підвела підсумок тижня, а заступник директора Мізіна Н. І. оголосила подяку всім учителям та класам за активну участь у роботі методичного тижня.


Традиційна пошуково дослідницька конференціяучнів 4 – х класів

26 квітня відбулася традиційна пошуково дослідницька конференція учнів 4 – х класів.
Проектна діяльність – нині одна з найперспективніших складових освітнього процесу, тому що створює умови творчого саморозвитку та самореалізації учнів. Метод проектів у наш час вважається технологією ХХІ століття, адже дає змогу ефективно формувати в учнів ключові компетентності: вміння вчитися, інформаційно-комунікативну, загальнокультурну, здоров’язбережувальну, громадянську, соціальну; дає можливість залучати до науково-дослідної та пошукової діяльності, створювати додаткову мотивацію до навчання, а також вже у ранньому віці найбільш повно визначати та розвивати інтелектуальні та творчі здібності дитини.

Під час проектної діяльності, починаючи з молодшого шкільного віку, діти набувають таких вмінь і навичок, як: самостійно знаходити спосіб здобуття знань, критично мислити, формулювати запитання до вчителя з метою отримання інформації, знаходити декілька варіантів розв’язання проблеми, висунення власної гіпотези; в учнів розвиваються прагнення до творчості та саморозвитку, бажання і здатність самостійно вчитися.

Учні застосовують знання, здобуті під час проектної діяльності, на уроках, у всеукраїнських інтерактивних конкурсах, олімпіадах.

Крім того, учні вчаться відстоювати свою власну думку, водночас знаходячи компроміс, підтримувати інших під час виступу.Поліпшуються відносини у колективі.

Метод проектів дає змогу дитині та її вчителеві піднятися на вищий рівень розвитку і повірити у свої можливості.

На конференції учні представили індивідуальні, групові проекти, які виконували під керівництвом класоводів Бабенко Л. М., Пісаревських І. А., Тарасової С. В. Маленькі дослідники гарно презентували свої цікаві роботи.

Учні 4 – А класу представили проекти:
- «Нові назви старих вулиць Світловодська»( Осадчий Б., Зінченко А., Даценко В.)
- «Вражаючі краєвиди озер України» ( Новікова М., Диченко О., Салтиков М., Задніпрянець І.)
- « Дитячі журнали – наші друзі » ( Драч Є.)
- « Зелений одяг мого міста» ( Шаповал Д., Мотя В.)

Учні 4 – Б класу представили проекти:
- « 7 чудес Світловодщини»( Гуртовий О.)
- «Шоколад: корисний чи шкідливий?» (Трубніков М.)
- «Чому греки переїхали в Україну?» (Чентукова Н.)
- «Цікаві факти про волосся» (Савченко М.)

Учні 4 – В класу представили проекти:
- «Хотинська фортеця»( Малюк Т.)
- «Кам'янець-Подільська фортеця» ( Дейнега П.)
- «Острів Хортиця» ( Кузнець Є.)
- «Озеро Світязь» ( Таранова Т. , Хімоненко А.)
- «Озеро Синевир» (Холодюк Т.).


Галерея "Традиційна пошуково дослідницька конференція учнів 4 – х класів 2018"


Шкільний етап Всеукраїнського фестивалю-конкурсу "Молодь обирає здоров'я"

З метою пропаганди здорового способу життя, запобігання негативним проявам серед дітей і молоді учні та вчителі початкових класів взяли активну участь 19.10.2017 року у шкільному етапі Всеукраїнського фестивалю-конкурсу "Молодь обирає здоров'я"


Виставка «Гарбузова родина»

Осінь - чарівна пора, на казку схожа. І все в ній є: достаток, дивовижна і неповторна краса, що надихає людей на творчість.12 жовтня порадувала око виставка «Гарбузова родина», яка відбулася в початковій ланці. Творчій фантазії учнів, їх батьків та вчителів не було меж. Вони створили оригінальні композиції з овочів, фруктів, листя і квітів. Композиції були різними, але об’єднані темою смачного гарбуза. Усі композиції мали цікаві та незвичайні назви:«Гарбузова родина», «Родичі Гарбузові», «Гарбузове весілля», «Дружна гарбузова сім’я» та інші.Господарювали на виставці Параска і Палажка. Вони запросили в гості до дітей красуню – Осінь, Гарбуза і всіх його родичів. Діти відгадували загадки, читали вірші, співали «Ходить Гарбуз по городу», пригощалися стравами з гарбуза.


Галерея "Виставка «Гарбузова родина» 2017"


Методичний тиждень, присвячений 99-річниці з дня народження В. О. Сухомлинського

Його душа – не променистий блиск,
Це джерело духовності могутнє,
Вона безсмертна. Ти її торкнись –
І зрозумієш тільки вічне й сутнє.
(В. І. Каюков)

З метою вшанування пам’яті, педагогічної праці В.О. Сухомлинського, дослідження і творчої трансформації його ідей розвитку, формування, виховання дитини, що сприятиме пошуку ефективних моделей компетентнісно спрямованої освіти «Нової української школи», в початковій школі з 25.09.17 по 29.09.17 пройшов методичний тиждень, присвячений 99-річниці з дня народження В. О. Сухомлинського.

Розпочався тиждень засіданням ШМО (керівник Бабенко Л. М.) та творчої групи педагогічного зростання під керівництвом Гореленко В.В., під час якого цікаво й змістовно пройшли педагогічні читання на тему: «Педагогічними стежинами В.О.Сухомлинського. Справжня гуманність, яка вона є?»Вчителі опрацювали окремі сторінки праць В.Сухомлинського "Розмова з молодим директором", "Сто порад учителю", "Павлиська середня школа", а в практичній частині засідання створили модель гуманного педагога, для якого психолого-педагогічна компетентність учителя, риси гуманізму є невід'ємною і необхідною складовою його професійної майстерності, а саме:• ставлення до учня як до особистості, а не як до засобу досягнення дидактичної мети;• повага до дітей;• моральність;• визнання людської гідності й свободи учня;• почуття власної гідності;• розвинуте почуття співпереживання;• "високий дар бачити в дитині добре, вірити в неї".


Галерея "Початок тижня присвяченого В.О.Сухомлинському 2017"

Галерея "Початок тижня присвяченого В.О.Сухомлинському 2017"
Цього ж дня учні 1 – х класів пілотного проекту провели урок« Я досліджую світ» на тему: В. О. Сухомлинський « Горобчик і вогонь». "

І нині уроки мислення серед природи мають велике пізнавальне, навчальне та виховне значення. Вони сприяють розумовому, мовленнєвому, духовному, розвитку молодших школярів, вихованню в них ціннісного ставлення до природи. Діти вчаться розуміти її , любити її, починають дивитися на неї іншими очима, стають активними її захисниками.

26.09 пройшли уроки мислення в природі. Для них вчителі підібрали цікаві теми: « Красуня – Осінь », « Осінь – чарівниця », « Осінь щедра, осінь золотава », « Сонце – джерело життя», «Дуб восени», «Людина починається з добра», « Осінні сни клена». Під час уроків діти спостерігали за об’єктами природи, фантазували, складали казочки.
Шукали «Таємниці шкільного подвір’я» і учні 1- х класів пілотного проекту на уроці «Я досліджую світ».
День 27.09 був присвячений вікторинам та конкурсам за творамиВ. О. Сухомлинського. Для учнів 3-х і 4 - х класів вчителі Гореленко В.В.,Батва С. О., Михайленко С. Б., Тарасова С. В. провели цікаву вікторину « під голубим небом» під назвою « Золоті розсипи мудрості».
А учні 2 – х класів, разом з Лютовою О. В. та Семішко Л. І., здійснили на виховній годині захоплюючу « Подорож до світу маленьких казок» педагога – земляка. Домбровська Н. В. та Говорун Ю. В. зацікавили першокласників вікториною «Екологічна стежинка».
28.09. Під час хвилинки спілкування вчителі провели дослідження за темою «Дивосвіт рідного слова у творах для дітей В. О. Сухомлинського». Вчитель Батва С. О. показала співвідношення між твором і словом, виявила закономірність. Наприклад:твір «Ледача подушка» - лінощі; твір «Іменинний обід» - доброта.
29.09 в 4 – х класах змістовно і цікаво пройшли уроки позакласного читання на тему: « Я люблю тебе, мамо!»( Бабенко Л. М.) та проект « Людина починається з добра» ( Пісаревських І. А.)

Галерея " 29.09.2017 р. пройшли уроки позакласного читання "

Галерея " 29.09.2017 р. пройшли уроки позакласного читання "
Закінчився тиждень «живою» виставкою малюнків за творами В. Сухомлинського та лінійкою, на якій завуч Мізіна Н. І. оголосила подяку всім учителям та класам за активну участь у роботі методичного тижня.

Галерея "Закінчення тижня присвяченого В. Сухомлинському 2017"

Галерея "Закінчення тижня присвяченого В. Сухомлинському 2017"

Тиждень математики - 2016

/Files/images/shmo_pochatkov/DSCN9258.JPG

Одним із найважливіших завдань сучасної початкової школи є розвиток пізнавальної активності школярів, формування у них допитливості, бажання пізнавати нове. Збільшення навчального навантаження на уроках примушує вчителя замислитись над тим, як підтримувати інтерес молодших школярів до навчання.Одним із найбільш дієвих способів формування нового ставлення до навчання і пізнання є проведення предметних тижнів у початковій школі.З 11.04 по 15.04.2016р. у школі проходить тиждень математики початкових класів.
План проведення методичного тижня початкової школи " Фестиваль методичних ідей щодо формування математичної компетентності"
Понеділок розпочався з методичної оперативки та засідання творчої групи "Пошук" під керівництвом Шевченко І.М.
З вівторка цікава математика опанувала весь простір початкової школи.
У рамках методичного тижня 25 найталановитіших учнів 3-4 класів взяли участь у математичній олімпіаді. Місця серед учнів 3-х класів розділились таким чином: І місце - Яременко Максим - 3-А клас, Осиченко Крістіна - 3-А клас, ІІ місце - Батва Марина 3-В клас, Шмаков Єгор - 3-Б клас, ІІІ місце - Дорофеєва Анастасія - 3-Б клас, Татарчук Анна - 3- В клас. Місця серед учнів 4-х класів розділились таким чином: І місце - Спіріна Аліса - 4-Б клас, Слуцький Андрій - 4-В клас, ІІ місце - Кабачок Софія - 4-Б клас, Розпутня Софія - 4-Б клас, ІІІ місце - Костенко Ярослава - 4-А клас, Мамонтов Єгор - 4-В клас.
Відповідно плану проведення математичного тижня початкових класів було проведено ряд відкритих уроків математики з використанням ІКТ. У 2-Б класі"Складання таблиці множення числа 8. Розв'язування задач на 2 і 3 дії.", вчителька Пісаревських І.А., у 3-Б класі"Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій", вчителька Марченко І.Г., у 4-Б класі"Множення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями", вчителька Семішко Л.І. За допомогою цих уроків вчителі привчають дітей до організованого, систематичного здобуття знань, виховують допитливість, працелюбність. Всі колеги продемонстрували компетентність щодо впровадження інноваційних підходів до різних етапів уроку і нових видів технологій у навчанні. Продемонструвавши свою роботу під час уроків, учителі початкових класів ще раз довели, що вони є справжніми фахівцями своєї справи, а учні школи - талановиті, розумні, активні і допитливі.

/Files/images/shmo_pochatkov/DSCN9242.JPG/Files/images/shmo_pochatkov/DSCN9238.JPG/Files/images/shmo_pochatkov/IMG_20160412_080628.jpg

На засіданні круглого столу, яке відбулося в середу, вчителі: Михайленко С.Б., Лютова О.В., Батва С.О. поділилися досвідом роботи. А Марченко І.Г. провела майстер-клас "Робота в групах на уроці математики під час розв'язання задач".

/Files/images/shmo_pochatkov/DSCN9259.JPG/Files/images/shmo_pochatkov/DSCN9273.JPG

Математика вимагає уяви та інтуїції, спонукає до дослідження, сприяє розвитку інтелекту і формуванню таких рис характеру учня, як акуратність, вміння долати труднощі, доводити розпочату справу до кінця. Велике значення має зацікавленість учнів. А цьому сприяє залучення їх до активної пізнавальної діяльності.
В рамках цього тижня у четвер відбувся ряд позакласних заходів, в яких взяли участь учні початкових класів: "Математична подорож" - 1-А клас, вчитель Батва С.О., "Математичний КВК" - 1-Б клас, вчитель Гореленко В.В.,КВК "У світі математики"-1-В клас, вчитель Михайленко С.Б.,"Математичний турнір"відбувся серед учнів 3-Б класу, вчитель Шевченко І.М. та учнів 2-А та 2-В класів, вчителі Тарасова С.В. та Яніна Л.О., у цікаву подорож країною "Математика" вирушили учні 3-В класу, вчитель Козенко В.В., "Математичний переполох" був у 4-А класі, вчитель Лютова О.В., "Математичний аукціон" у 4-В класі, вчитель Говорун Ю.В.

/Files/images/shmo_pochatkov/DSC07317.JPG/Files/images/shmo_pochatkov/DSC07310.JPG

У п’ятницю підсумували роботу динамічної виставки «Математичний калейдоскоп», яка поповнилася творчими роботами учнів на тему: «У країні геометрії». Учні виконували різноманітні композиції з геометричних фігур. Всі учасники показали творчість, фантазію. Роботи вийшли чудові.

/Files/images/shmo_pochatkov/P1080032.JPG/Files/images/shmo_pochatkov/DSCN9279.JPG

В цей же день школу відвідали маленькі вихованці ДНЗ №12 зі своїми вихователями. Для них провели екскурсію з метою розширення, збагачення знань про школу, показали фрагменти уроків у 1-х класах, динамічну виставку «Математичний калейдоскоп».

/Files/images/shmo_pochatkov/P1080034.JPG/Files/images/shmo_pochatkov/P1080030.JPG

Закриття тижня математики відбулося проведенням урочистої лінійки. Переможці конкурсів та олімпіад були відзначені грамотами та подяками.

/Files/images/shmo_pochatkov/DSCN9395.JPG/Files/images/shmo_pochatkov/DSCN9404.JPG

Всі проведені заходи були пізнавальними та емоційно насиченими, сприяли успішному розв’язанню цілого спектру дидактично-розвивальних завдань. Діти показали гарні знання, вміння та зацікавленість предметом.
Тиждень початкових класів закінчився, але продовжуватиметься праця вчителів, які пробуджують творчість і пізнання, підтримують інтерес та бажання вчитися. Учителі початкових класів ще раз довели, що вони справжні фахівці своєї справи, а учні нашої школи – найрозумніші, найталановитіші.

Наукова конференція 2016

28 квітня 2016 року пройшла наукова конференція в початковій школі.
Метод пошукової роботи учнів постійно в центрі уваги дидактів і психологів, які проводять дослідження з різних аспектів розвиваючого навчання. Доведено, що проблемно-пошукова робота відіграє велику роль у формуванні і розвитку навчальних умінь, вихованні волі, пізнавального інтересу, навичок колективної праці. В ній виявляється індивідуальність кожного учня, формується їхній інтелект і характер. Усе це сприяє засвоєнню глибоких і міцних знань. Тому, проблема пошукової роботи учнів як ефективного методу формування вміння вчитися, навичок самоосвіти є актуальною. Саме тому, традиційно в СЗШ №7 проводиться наукова конференція серед учнів четвертих класів.

/Files/images/shmo_pochatkov/DSCN9471.JPG/Files/images/shmo_pochatkov/DSCN9450.JPG

Учні з інтересом і задоволенням беруть участь у створенні творчих проектів, комп’ютерних презентацій. Діти самостійно підбирали матеріал, використовуючи вміння і навички роботи в Інтернет-мережі та з комп’ютером. Створивши проект у вигляді комп’ютерної презентації, учні із задоволенням захищали його на конференції. Під час цієї роботи учні не тільки поширювали свої знання, але й розвивали та удосконалювали навички роботи з комп’ютерними технологіями. Створення проектів не є обов’язковим домашнім завданням для учнів, це робота, на яку надихають учнів теми уроків, їх особлива зацікавленість і бажання розширити свої знання з тієї чи іншої теми.
Під керівництвом класоводів четвертих класів: Лютової О.В., Семішко Л.І., Говорун Ю.В. маленькі науковці експериментували, дізнавались про щось нове, презентували свої роботи.
Учні 4-А класу опрацьовували різні теми, досить творчо і науково розкрили їх, а саме:
- Костенко Ярослава«Катерина Білокур. Квітка душі»;
- Ткаченко Анна«Комп’ютерні ігри»;
- Ковальчук Дар’я«Найнебезпечніші тварини світу».

/Files/images/shmo_pochatkov/DSCN9473.JPG/Files/images/shmo_pochatkov/DSCN9444.JPG/Files/images/shmo_pochatkov/DSCN9445.JPG/Files/images/shmo_pochatkov/DSCN9448.JPG

Проявила себе команда учнів 4 – Б класу, а саме:
- Ткаченко Ксенія«Які бувають школи»;
- Фоменко Олександра«Подорож до країни книг»;
- Спіріна Аліса«Місто на скелястих берегах річки Тясмин».

/Files/images/shmo_pochatkov/DSCN9483.JPG/Files/images/shmo_pochatkov/DSCN9453.JPG/Files/images/shmo_pochatkov/DSCN9457.JPG/Files/images/shmo_pochatkov/DSCN9461.JPG

Цікаво і змістовно презентували свої проекти учні 4-В класу, а саме:
- Кулик Руслана«Справжні українські вишиванки»;
- Cлуцький Андрій«Найкрасивіші місця планети»;
- Чорновол Сергій«Парад квітів».

/Files/images/shmo_pochatkov/DSCN9476.JPG/Files/images/shmo_pochatkov/DSCN9462.JPG/Files/images/shmo_pochatkov/DSCN9465.JPG/Files/images/shmo_pochatkov/DSCN9467.JPG

Методичний тиждень початкової школи«Фестиваль педагогічної творчості з реалізації освітньої галузі «Суспільствознавство»»

Кiлькiсть переглядiв: 1672